majasfoto

Alla inlägg under december 2010

Av Maja Andersson - 30 december 2010 21:07

Hej bloggen, Jag har varit i sundsvall kom hem igår. Det var jätte roligt. Men ni ska få bilder nu   

Skumgummit lite suddig bild kanske menmen 

  Mina leggings var fulla med skumgummi

Skumgummi eller jättestora  marshmelos (stavning?) 

Av Maja Andersson - 27 december 2010 15:33

Hej bloggen, Idag så har jag varit med signe hon sov över hos mig. Men imorgon så är det av till sundsvall med gympan vi ska få hoppa i groppen  Men nu så är jag inne på msn. Men nu så ska jag gå så hej då   

Av Maja Andersson - 25 december 2010 20:07

Hej bloggen! Jag hade det bara bra igår. Hoppas ni också hade det. Men jag fick ju kläder smycken lite smink presentkort. Ja och typ såna saker jag fick mest julklappar av alla 9. Så jag orkar inte rabla (stavning?) alla. Men på tisdag till onsdag så ska jag på gympaläger längtar    Men nu så är jag inne på msn och chattar men nu så ska jag dra så byebye

Av Maja Andersson - 24 december 2010 09:55

God jul bloggen. Idag så är det julafton    PÅ morgon en fick jag ett litet   (om ni inte fattar så menar jag paket) det var en julia tidning i så då har jag läst den. Men nu så chattar jag på msn men nu så ska jag gå så hej då

   

En google bild fick ni också

Av Maja Andersson - 23 december 2010 22:24

Hej bloggen. Idag så har jag varit med mera. Jag har också varit på paradisbadet. Det var grymt roligt. Jag va med hanna där mewn nu så ska jag gå så hej då! Längtar så grymt mycket till imorgon.  

Av Maja Andersson - 23 december 2010 10:41

hej bloggen. Just nu så är jag med mera kolla hennes blogg www.mera.devote.se Men efter lunchen idag så blir det paradisbadet. Längtar grymt mycket. Men det var väl det så hej då   

Av Maja Andersson - 21 december 2010 16:43

Hej bloggen. Nu så är det jullov  . Jiphi!! Men ikväll så ska jag sova över hos signe kolla hennes blogg www.nassesblogg.bloggplatsen.se Men det ska bli kul. Men nu snart så ska jag äta. menm idag på skolan var det innebandyturnering. Var inte med har typ strekt något i foten  . Men vi kom 3 av 6 lag ganska bra. Men nästa är ska vi vinna hella skiten för då får ju jag vara med. Men nu så ska jag gå så byebye

Av Maja Andersson - 20 december 2010 17:59

Hej bloggen. Det var ju ganska länge sen nu. Men jag ska berätta några roliga saker nu, i lördags så hade vi lilla julafton fick örhängen halsduk med mera. Idag så har jag varit i skolan vi gjorde väl inget specielt. Imorgon innebandy turnering jag kan inte va med för att jag har gjort illa foten. Men det finns ett hejaklackspris också så jag kommer heja som en galning i stället för det priset är godis hoppas vi vinner. Längtar så grymt mycket tills imorron för då blir det jullov. Jag längatr också till på torsdag då far jag min familj på paradisbadet. Såklart så längtar jag tills på fredag för då är det julafton   . Men nu så är jag inne på msn.

Presentation


Det här är en blogg om mitt liv!

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards